Vydavateľská činnosť

    Agentúra PENELOPA sa venuje aj vydavateľskej činnosti. Edične sa zameriava na produkciu:
    • odborných a firemných časopisov ( periodikum Vodárenské pohľady, Spravodaj)
    • CD nosičov ( Vodné rozprávky a pesničky)
    • MC nosičov ( Dobrodružstvá ježka Separka)

    Vodárenské pohľady
    Odborné periodikum - štvrťročník Asociácie vodárenských spoločností. Venované tematike asociácie, jednotlivým členom, ich stratégiám, výsledkom, aktivitám, spoločným i rozdielnym postojom, oblasti vodohospodárstva a vode ako takej..

    Cieľová skupina:
    • pracovníci a top manažment vodárenských spoločností
    • širšia odborná verejnosť (dodávateľsko -odberateľské vzťahy)
    • užšia odborná verejnosť: ministerstvá (životného prostredia, pôdohospodárstva...), zástupcovia obcí, akcionári, URSO...

    Vodník Periodikum VVS, a.s., vydávané každoročne, špeciálne pri príležitosti Svetového dňa vody , určené na zákaznícke centrá a na distribúciu do domácností. Informuje o správnom pitnom režime, kvalite pitnej vody.

    Vodníček
    Detská verzia špeciálneho vydania časopisu Vodník vydaná pri príležitosti Svetového dňa vody, propagujúca vodu ako jedinečný, imidžový a chutný nápoj pre deti, nenásilným spôsobom, informujúca o zdravom pitnom režime, detsky atraktívnou formou s odľahčenými, zábavnými a interaktívnymi rubrikami, vizuálne atraktívny, s množstvom obrázkov a fotografií

    Vodný žurnál
    Časopis Východoslovenskej vodárenskej spoločnosti, štvrťročník, určený nielen zamestnancom VVS, a.s. ale aj verejnosti, distribuovaný do zákazníckych centier všetkých závodov, so stálymi rubrikami, informuje o aktivitách spoločnosti, predstavuje pracovné kolektívy a jednotlivé osobnosti formou rozhovorov, aktuality v rámci činnosti.

    Vodné rozprávky a pesničky
    Detský projekt pre deti v predškolskom a mladšom školskom veku. Tvorí ho 6 rozprávok a 5 pesničiek s chytľavými melódiami, s "vodnou tematikou".

    Dobrodružstvá ježka Separka
    Hudobno-slovný projekt pre deti s edukatívnym charakterom, ktorý hravo prístupnou formou oslovuje poslucháča v predškolskom a mladšom školskom veku.

    Spravodaj
    Štvrťročne vydávané periodikum so zameraním na komunálne služby.
    Frešáčik
    časopis pre zákazníkov spoločnosti FRESH, teda pre nakupujúcich v predajniach. Jeho ambíciou je odkomunikovať stratégie, zámery a aktivity spoločnosti FRESH a motivovať zákazníkov k nákupu. Navrhnutá štruktúra je postavená na informáciách o zdravom životnom štýle, nezabúda na prezentáciu najnovšej predajne v sieti, prináša informácie o výrobkoch, ktoré nájdu zákazníci v predajni a myslí aj na ich relax a zábavu, preto poskytuje aj doplnkové materiály, ktoré z Frešáčika robia časopis na čítanie celej rodiny. Frešáčik je časopis kabelkového formátu, ktorý si donesie zákazník so svojim nákupom až domov. Casopis je tlacený v náklade priemerne 25000 ks.

    Firemný časopis spoločnosti Labaš
    Veľká spoločnosť s vysokým počtom zamestnancov (viac ako 1000) v poslednom čase čoraz viac využíva na svoju komunikáciu so zamestnancami firemné periodikum. Vďaka nemu dokáže odkomunikovať jasným a pútavým spôsobom svoje zámery, stratégie a ciele všetkým zamestnancom. Časopis je plný informácií o dianí vo firme ale aj o ľuďoch, ktorí v nej pracujú a podieľajú sa na jej úspechoch. Je predlženou rukou marketingu spoločnosti, produktom podpory značky i prejavom lojality či spolupatričnosti vo firme.